Dobrá reklama predáva, takže by ste jej mali venovať dostatok svojej pozornosti. Jedným veľmi populárnym nástrojom marketingu, sú nepochybne PR články. Tie sa využívajú ako v online, tak v akomkoľvek inom marketingu. Ide o formu, ktorou viete osloviť naozaj veľký okruh budúcich klientov a navyše o sebe povedať niečo viac aj tým súčasných. Ak sa teda pre PR články rozhodnete, mali by ste ich využiť na tisíc percent.Žena v bielom tričku, čiernych legínach a šatkou na hlave sedí pred obchodom.jpg
 
Zamerajte sa na to podstatné
 
Banner v novinách alebo na internete, o vašom podnikaní nepovie veľa. Samozrejme, že aj ten môže zaujať. Takouto formou reklamy však môžete ľuďom povedať len svoj názov a v krátkosti načrtnúť čo predávate alebo ponúkate. Banner teda musí byť naozaj veľmi dobre urobený, aby niekoho zaujal, aby si ten niekto na neho klikol alebo aby si vás dobrovoľne vyhľadal.
 
Pr články však ponúkajú omnoho viac priestoru na vašu prezentáciu. Priemerný článok má rozsah okolo tisícosemsto znakov, čo je asi tak jedna stránka A4. to znamená, že dostávate dostatok priestoru na to, aby ste svojich klientov informovali podrobnejšie o všetkom, o čom chcete. Povedzme napríklad to, že máte cukráreň a začnete predávať nové, chutné super vyzerajúce koláčiky. V PR článku môžete povedať o tom, z čoho sú pripravované, aké BIO produkty pri ich pečení využívate, koľko za nich zákazníci zaplatia, a prečo sú nie len chutné, ale i zdravé. To bannerom alebo tridsať sekundovou reklamou v rádiu, nestihnete povedať, ani keby ste sa pokrájali. Pult s koláčikmi a sladkosťami v obchode.jpg
 
Zaujmú aj „neklientov“
 
Asi najväčšou výhodou PR článkov je, že sa k nim mnohokrát dostanú aj ľudia, ktorí u vás vôbec nechcú nakupovať. Tak napríklad, predstavte si, že budete predávať kozmetiku v online obchode. PR článok bude venovaný tomu, ako sa zbaviť vrások a bude zároveň odkazovať na váš produkt. Keďže článok bude obsahovať zaujímavé  informácie, kliknú na neho aj tie dámy, ktoré si o takejto téme, chcú iba prečítať.