Jeden zo štyroch ľudí na celom svete teraz vlastní smartphone a 55% všetkého času stráveného na maloobchodných stránkach sa teraz uskutočňuje na mobilnom zariadení .
Zatiaľ čo m-commerce ovláda iba malú (1,6%) časť celkového maloobchodného priestoru (online a offline), výskum mobilného zariadenia je dôležitou súčasťou rozhodnutia o kúpe. V prieskume z marca 2014, ktorý uskutočnila spoločnosť Nielsen pre spoločnosť xAd a Telmetrics, sa zistilo, že 70% až 80% používateľov smartfónov alebo tabletov v USA uviedlo, že dokončili alebo čoskoro dokončia nákup súvisiaci s ich vyhľadávaním smartfónov.
Podľa Spilmana by tento rok mali myslieť obchodníci na tri veci, ak dúfajú, že zvýšia príjmy z m-obchodu:
Optimalizácia mimo vzhľad
Inými slovami, optimalizujte pre jednotlivé operačné systémy (Android, iOS atď.) A rôzne veľkosti obrazovky. Nestačí už len umiestniť webovú stránku na obrazovku smartfónu.
Zvýraznenie impulzných položiek
Obchodníci by mali „optimalizovať mobilné prostriedky tak, aby obsahovali položky, ktoré si vyžadujú menej plánovania a viac impulzu“. Inými slovami, obchodníci by sa pri zameraní na m-commerce mali snažiť tlačiť menšie a impulzívnejšie položky pre mobilné zariadenia, pretože položky s veľkými lístkami, ktoré spotrebitelia potrebujú viac času na premýšľanie, neprinesú okamžite výsledky na mobilných zariadeniach.
Zjednodušenie transakcií
Spilman poznamenáva, že mobilné nakupovanie je častejšie ako neprenosné, takže maloobchodníci si musia byť istí, že neexistujú prekážky pri konverzii – celý proces od platby až po platbu by mal mať minimálny počet kliknutí.
Na záver píše: „Mobilné príležitosti pre značky neboli nikdy väčšie ani naliehavejšie. Najväčšími víťazmi elektronického obchodu v roku 2015 budú tí, ktorí najefektívnejšie zachytia a prevedú svoje mobilné publikum.